by dimitris

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

taxation / φορολογία

"Ήδη πριν από τις συγκρούσεις του δέκατου έβδομου αιώνα, στην Αγγλία είχε εδραιωθεί ο κανόνας ότι ο βασιλιάς δεν μπορούσε να επιβάλλει νέους φόρους χωρίς την συγκατάθεση του κοινοβουλίου"
σελ. 228 "Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη" Daron Acemoglu, James A. Robinson εκδόσεις Λιβάνη
(Γαλλική Επανάσταση)
Στις 4 Αυγούστου 1789, η Εθνική Συντακτική Συνέλευση άλλαξε ριζικά τη γαλλική νομοθεσία προτείνοντας νέο Σύνταγμα.
το ένατο άρθρο ανέφερε:
Τα χρηματικά προνόμια, προσωπικά ή πραγματικά, ως προς την καταβολή φόρου καταργούνται διαπαντός. Οι φόροι θα επιβάλλονται σε όλους τους πολίτες και σε όλες τις ιδιοκτησίες με τον ίδιο τρόπο και την ίδια μορφή. Θα εκπονηθούν σχέδια ώστε οι φόροι να καταβάλλονται αναλογικά από όλους, ακόμα και για τους τελευταίους έξι μήνες του τρέχοντος έτους.>
σελ. 302 "Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη" Daron Acemoglu, James A. Robinson εκδόσεις Λιβάνη
[1723, Βρετανία, με το Νόμο περί "Μαύρων" πολλοί απαγχονίστηκαν ή μεταφέρθηκαν στην προτιμώμενη ποινική αποικία της εποχής, τη Βόρεια Αμερική]
"Τα γεγονότα που σχετίζονται με το Νόμο περί "Μαύρων" αποδεικνύουν ότι η Ένδοξη Επανάσταση είχε επιβάλει την κυριαρχία του νόμου στη Βρετανία, με συνέπεια οι ελίτ να υπόκεινται σε πολύ περισσότερους περιορισμούς απ' όσους φαντάζονταν πριν ανατρέψουν τη δυναστεία των Στιουάρτ. Πρέπει να`επισημανθεί ότι η κυριαρχία του νόμου δεν ταυτίζεται με την κυριαρχία δια νόμου. Ακόμα και αν οι Ουίγοι ψήφιζαν ένα νόμο που θα τους επέτρεπε να καταπιέζουν τους απλούς πολίτες, θα εξακολουθούσαν να υπόκεινται σε περιορισμούς λόγω της κυριαρχίας του νόμου. ...Η κυριαρχία του νόμου συνεπαγόταν ότι τόσο οι ελίτ όσο και οι απλοί πολίτες θα αντιστέκονταν στην εφαρμογή οποιουδήποτε νόμου των Ουίγων προσπαθούσε να περιορίσει τα δικαιώματα αυτά."
σελ. 323 "Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη" Daron Acemoglu, James A. Robinson εκδόσεις Λιβάνη
"ήταν εγγενές στην ίδια τη φύση του μέσου που [οι αριστοκράτες, οι έμποροι κ.λπ. που αντιτάχθηκαν στην μοναρχία] είχαν επιλέξει για να αμυνθούν ότι δε μπορούσε να αντιστραφεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της τάξης τους. Ο νόμος, σε όλες τις μορφές και τις παραδόσεις του, συνεπαγόταν τις θεμελιώδεις αρχές της ισότητας και καθολικότητας που...έπρεπε να ισχύουν για όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως της κοινωνικής θέσης τους"
σελ. 325 "Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη" Daron Acemoglu, James A. Robinson εκδόσεις Λιβάνη
"Το 1871 ο φιλελεύθερος πρωθυπουργός Γκλάστον καθιέρωσε τη διαφάνεια και την αξιοκρατία στις δημόσιες υπηρεσίες...
...Στη διάρκεια της περιόδου 1906-1914, το Φιλελεύθερο Κόμμα, ... επιφόρτισε το κράτος με την παροχή περισσότερων υπηρεσιών κοινής ωφελείας, όπως ιατροφαρμακευτική ασφάλιση, το επίδομα ανεργίας, οι χρηματοδοτούμενες από το κράτος συντάξεις και η αναδιανεμητική φορολόγηση. ... Τέλος, το φορολογικό σύστημα έγινε πιο "προοδευτικό", ώστε οι πλουσιότεροι να επιβαρύνονται περισσότερο."
σελ. 334 "Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη" Daron Acemoglu, James A. Robinson εκδόσεις Λιβάνη
οι επισημάνσεις με bold είναι από τον Δημήτρη
Τα παραπάνω αποσπάσματα δίνουν μια σαφή εικόνα από άλλους τόπους και χρόνους, όπου η καπιταλιστική κοινοβουλευτική δημοκρατία μέσα από συγκρούσεις και αγώνες εγκαθίδρυσε την κυριαρχία του νόμου για όλους τους πολίτες της.

Παρακάτω παρουσιάζονται
προτάσεις για συζήτηση στην κοινωνία των πολιτών, οι ίδιες κατατίθενται στην επιτροπή Δια Ταύτα του ποταμού. Οι προτάσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν σαν σύνολο ή σαν επιμέρους, όποιος επιθυμεί μπορεί να τις διορθώσει ή να τις αμφισβητήσει, έτσι ώστε να αφορούν ακόμα περισσότερο το σύνολο των πολιτών και όχι ομάδες συμφερόντων.
Ορισμοί

Εύλογες δαπάνες διαβίωσης (εδδ) - Πως υπολογίστηκαν – Όλη η έκθεση
http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/18319

Οι εύλογες δαπάνες διαβίωσης (εδδ) είναι ένα στατιστικό μέγεθος που προσδιορίζει μια αξιοπρεπή διαβίωση [αν προστεθούν σε αυτές οι εύλογες δαπάνες στέγασης (δσ)], σε μια χρονική στιγμή, σε μια χώρα, χρησιμοποιώντας διεθνή στάνταρ και λαμβάνοντας υπόψη τις οικογενειακές παραμέτρους του φορολογούμενου.

Οι εδδ+δσ μπορούν να υπόκεινται σε δυο μειωτικούς συντελεστές ο ένας μπορεί να σχετίζεται με την εισπραξιμότητα των φόρων, και ο άλλος με το εμπορικό ισοζύγιο.
Κάθε χρόνο η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία μπορεί να προτείνει νέους μειωτικούς συντελεστές. Πιο αποτελεσματική συλλογή φόρων θα οδηγεί σε μικρότερο μειωτικό συντελεστή, όπως επίσης και η μείωση του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου θα οδηγεί σε μικρότερο μειωτικό συντελεστή.

Οι ατομικές εδδ+δσ μπορούν να αποτελούν το βάση για τον υπολογισμό των μισθών σε δυ+ΔΕΚΟ+τράπεζες... είτε είναι μόνιμοι, είτε εργάζονται με σύμβαση, είτε εργάζονται σε εξωτερικούς εργολάβους.

Πολλοί Έλληνες πολίτες βλέπουν το κράτος με γνώμονα το ατομικό τους συμφέρον, καινοτομούν βρίσκοντας τρόπους να φοροδιαφεύγουν και ταυτόχρονα προσπαθούν να αποσπούν πρόσοδο (μισθούς, συντάξεις,επιδόματα...) από το κράτος για τους ίδιους ή μέλη της οικογένειάς τους. Η σύνδεση των μισθών των δυ+ΔΕΚΟ+τράπεζες... με την φοροδιαφυγή ή το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου θα μπορούσε να ανατρέψει τις υπάρχουσες νοοτροπίες.

Αρχές φορολογικού συστήματος

1 Η διακυβέρνηση πρέπει να προσαρμόζει τις ανάγκες της, ώστε να μην ξεφεύγει από τα όρια δανεισμού και ελλείμματος που επιβάλλουν οι συνθήκες της ΕΕ (αφού βέβαια το χρέος της γίνει βιώσιμο).


Για να μπορέσει η διακυβέρνηση να προσφέρει στο σύνολο των πολιτών ποιοτικές παροχές κοινής ωφελείας πρέπει να τις κάνει με μικρό κόστος που καλύπτεται από λιγότερους φόρους.

Το μικρό κόστος μπορεί να επιτευχθεί με σύγχρονο
management και αξιοκρατική κατανομή των μισθών, έτσι ώστε ακόμα και αυτοί που εργάζονται με συμβάσεις ή σε εξωτερικά συνεργεία να αμείβονται τουλάχιστον όσο οι εδδ+δσ.


Οι μισθοί και η αξιολόγηση για το ίδιο αντικείμενο εργασίας πρέπει να είναι ίδιοι για τον ίδιο κυβερνητικό οργανισμό, ανεξάρτητα αν οι εργαζόμενοι πολίτες είναι μόνιμοι, συμβασιούχοι ή εξωτερικοί συνεργάτες.

Το κράτος δεν μπορεί να υπάρχει για να συντηρεί θέσεις εργασίας χωρίς αντικείμενο ή αξιολόγηση. Η διακυβέρνηση πρέπει να δημιουργεί τις συνθήκες δημιουργίας θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Σε εξαιρετικές συνθήκες μεγάλης ανεργίας η διακυβέρνηση μπορεί να δημιουργήσει θέσεις εργασίας (δημόσιες ή ιδιωτικές) αυξάνοντας τον προϋπολογισμό των δημοσίων έργων και μειώνοντας τους μισθούς των δυ, ΔΕΚΟ...

Η διακυβέρνηση λειτουργεί με γνώμονα την δημιουργία και συντήρηση θέσεων εργασίας στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα που είναι βιώσιμες και αμείβονται τουλάχιστον όσο οι εδδ+δσ. Οι θέσεις αυτές αντιστοιχίζονται με πραγματικό έργο ή υπηρεσία για εύλογο χρόνο απασχόλησης.


2 Κάθε πολίτης που έχει εισοδήματα μεγαλύτερα από τις οικογενειακές (εδδ+δσ) συνεισφέρει στην φορολογία.
Κάθε πολίτης που έχει εισοδήματα μικρότερα από τις οικογενειακές (εδδ+δσ) δεν συνεισφέρει στην φορολογία.


3 Πόθεν έσχες για όλους τους πολίτες, σύγκριση εισοδημάτων παρελθόντων ετών με την δηλωμένη οικογενειακή περιουσία.

4 Σύγκριση εισοδημάτων κάθε νέου έτους με την οικογενειακή περιουσία που αποκτήθηκε στο ίδιο έτος σε συνεχή βάση.

5 Κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης εισοδήματος.
Η φορολόγηση του κάθε πολίτη ή της οικογενείας του πρέπει να σχετίζεται με τα συνολικά εισοδήματα του. Η αυτοτελής φορολόγηση, συνδέεται με σοβαρές αδικίες.


6 Διαύγεια στις χρηματικές ροές και ελεύθερη πρόσβαση των δεδομένων σε Πανεπιστήμια και πολίτες.

7 Διασύνδεση των πολιτών και επιστημόνων που ασχολούνται με τα φορολογικά και αποδέχονται κοινές αρχές, ώστε να είναι σε θέση να υποβάλλουν στην διακυβέρνηση ρεαλιστικές προτάσεις. πχ
http://www.forologoumenoi.gr/

Υλοποίηση


Ο έλεγχος είναι μη αποδεκτός από τους περισσότερους Έλληνες, γιατί ο ατομοκεντρισμός και ένα περιβάλλον ανομίας έχουν κυριαρχήσει στην Ελλάδα παρά τον υποτιθέμενο αριστερό πρόσωπο της Ελληνικής κοινωνίας. Ακόμα πολλοί πολίτες με χαμηλά εισοδήματα αναγκάζονται να γίνουν παράνομοι για να επιβιώσουν.

Και όμως ο έλεγχος των χρηματικών ροών και των εισοδημάτων των πολιτών είναι σημαντικός για μια δίκαιη κοινωνία. Όχι γιατί κανείς ενδιαφέρεται να παραβιάσει την προσωπική σφαίρα των πολιτών – οι φιλελεύθερες δημοκρατίες την προστατεύουν - αλλά η προστασία της προσωπικής σφαίρας δεν μπορεί να γίνεται σε βάρος της υπόλοιπης κοινωνίας καλύπτοντας την φοροδιαφυγή.

Η σύγχρονη τεχνολογία με τα πληροφοριακά συστήματα, επιτρέπουν πολύ υψηλό βαθμό συγκεντρωτισμού της διακυβέρνησης με τεράστιες δυνατότητες σχετικά με την δίκαιη συλλογή φόρων. Το ερώτημα είναι ποιος ελέγχει τα πληροφορικά συστήματα.
Από τα λίγα καλά της τρόικας ήταν η ανάπτυξη των Πληροφοριακών Συστημάτων, στο υπουργείο οικονομικών και εργασίας για να υπάρχει η δυνατότητα να μπορούμε να έχουμε αντίληψη της πραγματικότητας.

Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ) ήταν ένας σύγχρονος θεσμός για την Ελλάδα που προέβλεπε μόνιμη θέση για πέντε χρόνια για τον γραμματέα και αξιολόγηση του έργου του.

Η ΓΓΔΕ είχε ένα κομβικό ρόλο στο ξεπέρασμα της κρίσης, αλλά και στην ενοποίηση της Ευρώπης.
Η ενοποίηση του χρηματοπιστωτικού τομέα των εθνικών κρατών δεν είναι αρκετή για την ενοποίηση της Ευρώπης. Η ενοποίηση των ΓΓΔΕ των εθνικών κρατών, (ακόμα και αν αυτές ακολουθούν τις επιταγές των τοπικών κοινοβουλίων) και η ελεύθερη παρακολούθηση των χρηματικών ροών από οικονομικούς επιστήμονες και πολίτες είναι τόσο σημαντική όσο η ενοποίηση του χρηματοπιστωτικού τομέα. Η διασύνδεση των Εθνικών ΓΓΔΕ θα μπορούσε να γίνει και σήμερα ξεκινώντας από τις χρεωμένες χώρες και τις χώρες υπό ένταξη.


Το μανιφέστο θέλει να αποφεύγει τα πρόσωπα και να εστιάζεται σε θεσμούς, και πως τα πρόσωπα τους υπηρέτησαν.
Ο Χάρης Θεοχάρης ήταν το σωστό πρόσωπο στο σωστό θεσμό. Όχι μόνο από άποψη δυνατοτήτων (ο Χάρης ήξερε από πληροφορικά συστήματα και ήταν και manager) αλλά γιατί είχε και ενδιαφέρον (concern) για το έργο που είχε αναλάβει. Μέσα σε αυτό ήταν η επικοινωνία με τον κόσμο, ο Χάρης που έβλεπες στην τηλεόραση στη βουλή να μιλά με τους κυβερνώντες, μπορούσε να μιλήσει κατευθείαν με τον κάθε πολίτη ή λογιστή και να αναζητήσει λύσεις για την υλοποίηση σκοπών. Δεν ξέρω αν ήταν καινοτομία δικιά του ή έτσι γίνεται στις πολιτισμένες χώρες.


Η ΓΓΔΕ παρέκαμψε τον γραφειοκρατικό μηχανισμό των δυ και συνέδεσε τα κομπιούτερ με τους πολίτες δημιουργώντας και το μικρό ΣΔΟΕ.

Ο Χάρης εξαναγκάστηκε σε παραίτηση.

Μετά την παραίτηση του Χάρη και μέχρι να βρεθεί η αντικαταστάτης μπλόκαρε η έκδοση ηλεκτρονικών πιστοποιητικών που δεν μπορούσαν να εκδοθούν χωρίς την ηλεκτρονική υπογραφή του ΓΓΔΕ.

Σαν απλός πολίτης που πήρα πολύ έμπνευση από τον Χάρη χωρίς καν να μιλάω μαζί του, θέλω να προτείνω το όνομά του για την ΓΓΔΕ: “ΓΓΔΕ Χάρης Θεοχάρης”, (ελπίζω να μη το πάρει σοβαρά), ποιο πολύ και από τον Χάρη, σημαντικός είναι ο θεσμός της ΓΓΔΕ και πως λειτουργεί.

Η υλοποίηση σκοπών μέσα σε ένα ανίκανο κράτος μπορεί να γίνει μόνο όπως υπέδειξε ο θεσμός της ΓΓΔΕ, όπως δημιουργήθηκε από την τρόικα. Η λέξη είναι αυτονομία. Μαζί με τους πρότυπους οργανισμούς, οι αυτόνομοι κυβερνητικοί οργανισμοί είναι ικανοί να αλλάξουν την Ελλάδα. Το προηγούμενο θα πρέπει να το κατανοήσουν οι μεταρρυθμιστές που θέλουν να τα αλλάξουν όλα χωρίς να τα γκρεμίσουν, χωρίς δημιουργική καταστροφή καμία μεταρρύθμιση δεν είναι δυνατή.


Ο ΕΝΦΙΑ είναι ένα παράδειγμα της ανικανότητας του κράτους να σχεδιάσει και να υλοποιήσει την συλλογή ενός φόρου με δίκαια κριτήρια για το σύνολο των πολιτών.
Η ταλαιπωρία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών με σκοπό την παροχή εργασίας στους εφοριακούς είναι πέρα από τα όρια της λογικής για κάθε σύγχρονο κράτος.
Νομίζεται ότι ο κρατικός μηχανισμός μπορεί να ελέγξει πχ το περιουσιολόγιο ακινήτων?
Αν τύχει και βρεθούν πέντε συνιδιοκτήτες να κάνουν μια αποδοχή κληρονομιάς και ανήκουν σε διαφορετικές εφορίες και θέλουν να πάρουν ΕΝΦΙΑ για τα προηγούμενα έτη, γυρίστε ντοκιμαντέρ.
Οι πέντε εφορίες θα ελέγξουν με διαφορετικό τρόπο το ίδιο ακίνητο για Ε9 και ΕΝΦΙΑ και αν μερικά έτη ήταν σε άλλη εφορία κάποιος από τους ιδιοκτήτες, θα του πουν να πάει εκεί για τα παλιά έτη, για το ίδιο ακίνητο που ήδη έχουν ελέγξει! Και χάνεις απίστευτα ποσά χρόνου από την ζωή σου και τους πληρώνεις.


Αν λειτουργούσε η ΓΓΔΕ σωστά θα μπορούσε να οργανώσει ένα δίκτυο εισόδου δεδομένων στα ΚΕΠ, όπου εξειδικευμένοι υπάλληλοι που θα έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια σχεδιασμένα από την ΓΓΔΕ και επιδοτούμενα από το ΕΣΠΑ, θα αναλάβουν τον έλεγχο του περιουσιολογίου και φυσικά να ελέγχουν το ίδιο ακίνητο μια φορά (όχι τόσες όσοι οι συνιδιοκτήτες!

Αυτοί οι υπάλληλοι θα προσλαμβάνονται με διαγωνισμούς που μπορεί να οργανώνει η ίδια η ΓΓΔΕ με προσδιορισμό προαπαιτούμενων, μέθοδο αξιολόγησης, και αποδοχές τουλάχιστον όσες οι ατομικές εδδ+δσ.
Στους διαγωνισμούς θα συμμετέχουν ισότιμα όλοι οι πολίτες, όποιος λογιστής ή δημόσιος υπάλληλος επιθυμεί.


Το παραπάνω μοντέλο της ΓΓΔΕ μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα ευρύτερο πλαίσιο μεταρρύθμισης του συνόλου του Ελληνικού κράτους όπου η διακυβέρνηση μεταφέρεται σε αυτόνομους οργανισμούς υλοποίησης συγκεκριμένων σκοπών και διασυνδέσεις e-goverment που θα συνδέουν τους αυτόνομους οργανισμούς.

Για να είναι υλοποιήσιμη μια τέτοια αλλαγή που θα επηρεάσει εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, χρειαζόμαστε την στήριξη της ΕΕ για να υλοποιηθεί ένα πρόγραμμα δημοσιών επενδύσεων που θα προσφέρει περισσότερες θέσεις εργασίας σε δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα από όσες καταργηθούν για ένα διάστημα χρόνου.

Σε αυτό το διάστημα θα πάρει μπροστά η μικρή ιδιωτική οικονομία και οι μεγάλες επιχειρήσεις (με αλλαγή managment) που τώρα είναι ζόμπι. Το μόνο που χρειάζεται είναι ελεύθερη αγορά εργασίας και πολιτικές που να συγκλίνουν στις εδδ+δσ, αρχικά για κάθε υπηρεσία που γίνεται άμεσα ή έμμεσα με χρήματα του Ελληνικού δημοσίου ή της ΕΕ.


Όρια

Μια δίκαιη συλλογή φόρων πρέπει να μπορεί να προσδιορίσει με ακρίβεια ποιο είναι το εισοδηματικό όριο από το οποίο θα πρέπει να γίνεται η συλλογή φόρων για το σύνολο του εισοδήματος των πολιτών.


Η συλλογή φόρων μπορεί να γίνεται με το ίδιο ποσοστό για όλους τους πολίτες και τις εταιρείες, ή να μελετηθούν τα ήδη υπάρχοντα συστήματα φορολόγησης άλλων χωρών και να επιλεχθεί ή να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο σύστημα φορολόγησης που δεν παίρνει πόρους από πολίτες που δεν καλύπτουν τις εδδ+δσ, για να φέρει προσόδους σε πολίτες που έχουν μια θέση στους εργασιακούς παραδείσους.

Η προσπάθεια υπερφορολόγησης του μεγάλου κεφαλαίου δεν μπορεί να είναι υπερβολική, γιατί απλά τα κεφάλαια θα επενδυθούν σε άλλες χώρες.

Κάποιες βασικές αρχές φορολόγησης των εταιρειών και των πολιτών για τις χρεωμένες και υπό ένταξη χώρες της ΕΕ θάταν μια καλή αρχή.

Οι μέχρι τώρα οριζόντιες πολιτικές φορολόγησης, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια για το σύνολο του εισοδήματος των πολιτών μοιάζουν με την Γάζα, αφήνουμε να τσακιστούν τα μικρά εισοδήματα και επιβαρύνονται μερικώς τα μεγάλα και
κρύβονται τα κρυφά.
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολίτες που είχαν ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο, ένα ελεύθερο επάγγελμα..., και χρωστάνε στην εφορία γιατί έπρεπε να καλύψουν βασικές ανάγκες διαβίωσης της οικογένειάς τους.


Άλλοι πολίτες έχουν την δυνατότητα να ξεχρεώσουν, αλλά δεν το κάνουν γιατί περιμένουν να τους χαριστούν τα χρέη (αν πχ βγει η Χρυσή Αυγή).


ΓΓΔΕ Χάρης Θεοχάρης

Ποιος είναι ο Χάρης Θεοχάρης - Ο νέος ανεξάρτητος γραμματέας για τα δημόσια έσοδα με 5 έτη θητεία!

http://eirinika.gr/gr/blog/itsnews1/charis-theoxarhs-aneksarthtos-grammateas.asp
Στρατηγικό Σχέδιο 2013 - 2017
http://www.taxheaven.gr/pagesdata/stratigiko_sxedio_2013-2017.pdf
«Παγώνει» η έκδοση βεβαιώσεων από το TAXISnet λόγω της παραίτησης Θεοχάρη
http://www.tanea.gr/news/economy/article/5129314/pagwnei-h-ekdosh-bebaiwsewn-apo-to-taxisnet-logw-ths-paraithshs-theoxarh/
Τελικά για όλα φταίει ο Θεοχάρης...
http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/19994
Κατερίνα Σαββαΐδου
Άφεση αμαρτιών σε όσους διοίκησαν "αμαρτωλές" δημοτικές επιχειρήσεις

http://www.capital.gr/tax/News_tax.asp?id=2090325
Ντροπή μας και αίσχος τους!!
http://www.capital.gr/News.asp?id=2091699
Αθόρυβα, μέσα στον Αύγουστο
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=35992
ΕΝΦΙΑ: Μηνυτήρια αναφορά κατά των Γκίκα Χαρδούβελη και Αικατερίνης Σαββαΐδου
http://www.forologoumenoi.gr/permalink/3110.html
Τα έργα και οι πρώτες 100 ημέρες της κας Σαββαϊδου
http://www.capital.gr/tax/News_tax.asp?id=2131245
Ο Ε.Ν.Φ.Ι.Α είναι……..γυμνός!!!
http://www.logiastarata.gr/2014/09/blog-post_454.html
Πώς οι συντεχνίες τρέφουν τον φορολογικό λαβύρινθο (Του Κωνσταντίνου Μαρκάζου)
http://aristeroschronographos.blogspot.gr/2014/09/blog-post.html?spref=fb
Πιστωτικές κάρτες χρεώθηκαν με ΕΝΦΙΑ… φάντασμα
http://www.7imeres.gr/%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%8E%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%BD%CF%86%CE%B9%CE%B1/
«Καίει» την κυβέρνηση έγγραφο-βόμβα που έφτασε στη Βουλή
http://www.topontiki.gr/article/87016/Kaiei-tin-kubernisi-eggrafo-bomba-pou-eftase-sti-Bouli
Μείωση στον ΕΝΦΙΑ - Άλλα λέει ο νόμος και άλλα εφαρμόζει η Γενική Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων
http://logistisamea.blogspot.gr/2014/10/blog-post_24.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου